Liisbett reisib

Liisbett reisib- Marseille. Aix en Provence.

Lõpetame nüüd selle Marseille reisi seeria ära! Varsti juba kuu aega mööda sellest, kui ma sinna läksin.

Kuna ma tundsin, et ma olen Marseilles juba piisavalt palju ringi jalutanud, siis tekkis idee minna mõnda lähedal asuvasse linnakesse. Vaatasin Google mapsist ja valisin täiesti suvaliselt esimese, mis silma jäi! Ja selleks linnaks osutus Aix-en-Provence. Piltide pealt tundus nii armas ja pisike. Nagu Tartu!

Metroo

Istusin hommikul metroo peale ning astusin maha juba tuttavas Saint-Charles peatuses. Sealt edasi juba rongi peale ning tunniga olingi kohal! Kesklinn oli vaid 5 minuti jalutuskäigu kaugusel.

Kiisu!

Alguses jättis Aix hästi hea mulje! Just selline pisike ja hipsterlik! Imeilusate vaateakendega!

fullsizeoutput_57e

fullsizeoutput_57f

Ja mõned ilusad majad olid ka 😀

Katedraal

fullsizeoutput_581

fullsizeoutput_583

Aga mida rohkem ma seal jalutasin, seda enam ma sain aru, et seal ei ole mitte midagi vaadata! Ja kui mul lõpuks kõht tühjaks läks, siis ei olnud kusagile sööma minna ilma, et ehitusmüra kõrvu ei lukustaks. Lihtsalt terve linn oli remondis! Kahe tunniga oli mul juba mitu korda tervele linna tiir peale tehtud ja ma läksin hoopis H&M-i shoppama 😀 See oli märk mulle, et nüüd on aeg koju tagasi minna! Ma lihtsalt ei osanud seal enam mitte midagi teha ja jalad hakkasid ka ära väsima! Ja vihma hakkas ka sadama!

Ma kohe kindlasti ei ütle, et ma nüüd pettunud oleksin, et ma Aixi läksin! Atmosfäär oli tegelikult mõnus! Just nagu Tartus. Aga turistina ei osanud ma seal suurt midagi ette võtta! Seega rongijaama tagasi ning koju!

Järgmine päev oli juba lend koju tagasi! Check out oli kell 11 hommikul, aga minu lend läks alles kell 8! Seega mul oli meeletult palju aega veel viimane tiir Marseille linnas teha. Jalutasin, sõin lõunaks sushit ning klõpsisin hunniku pilte:

fullsizeoutput_601

fullsizeoutput_602

See lõhn on lihtsalt nii imeline! Ma juba hakkasin kahtlema, et äkki isegi magusam, kui apselsinidel
Palmid ja pärnad!
Leidsin ostukeskuse, mis koosnes põhimõtteliselt Zara poest :D
Leidsin ostukeskuse, mis koosnes põhimõtteliselt Zara poest 😀

fullsizeoutput_609

Tegin veel ekstra pika tiiru, et külakostiks rabarbereid tuua, mida müüdi ainult ühes toidupoes! Ma käisin vähemalt viies enne kontrollimas, kui ma otsustasin selle teekonna ette võtta. Seepi ostsin ka! Kuidas ilma seebita Marseillest tagasi saab tulla. Ja siis oligi aeg lennujaama minna. Saint-Charles metroojaamast bussi peale ja olingi kohal. Ma muidugi läksin kõigepealt valesse terminali ning ladusin kõik oma asjad turvalindi peale samal ajal, kui nad mu piletit kontrollisid. Ja siis, kui ma olin just lõpetanud, teatasid nad, et ma olen vales terminalis 😀 Nad tükk aega arutasid seal, et kuhu ma nüüd lähengi ja mis lennufirmaga ja siis tabasid ära, et Hispaania ja Ryanair…ehk siis teisest terminalist 😀 Ma tegelikult olin üldse väga segaduses sealse süsteemiga. Oli küll pisike lennujaam, aga aru ei saanud midagi!

No igatahes jõudsin ma lõpuks õigesse terminali ning sain turvakontrollist läbi. Ja siis selgus, et see lennujaam on tõesti paras tikutops 😀 Kaks poodi ja ootesaal. Ostsin endale 3 eurose koka ja 4 eurose Springelsi paki, et lennuki peal tore filmi oleks vaadata ja hoidsin pöidlaid, et seekord ikka lennuki peale saaks. Sai!

KOJUUU!

Leiad mind ka Facebookist ja Instagramist! 🙂

2 kommentaari

• Keegi

Sul on hästi vahva blogi ja sa tundud megatore inimene ja nii… aga pliis kasuta vähem hüüumärke 😀 ühes kohas lõppes nt kümme lauset jutti sellega 🙂 Lihtsalt tähelepanek 😀