Eesti

Klienditeenindusest

Viimastel päevadel on mul õnnestunud kokku puutuda erakordselt meeldiva klienditeenindusega. Ja veel enam. Erakordselt meeldivate inimestega!

Kõigepealt tahaksin ma suured kiidusõnad edasi anda toredale naisterahvale, kes Itellas töötab. Ma eeldan, et ta ootab iga päev Itella pakiautomaatide juures kella neljast pakivedu, sest ma olen teda üsna tihti sel kelleajal seal silmanud. Igatahes! Loo juurde. Ma läksin siis automaadi juurde pakki saatma, kui selgus, et see ei mahtunud mitte kuidagi kappi, mille eest ma äsja maksnud olin. Sama ajal, kui ma seal pusisin, hüppas see sama tädi mulle appi ja korraga pusisime me juba kahekesi. Ja mis siis edasi sai? Mina eeldasin, et ta teeb nüüd tagastuse ja ma maksan suurema kapi eest, kuid minu üllatuseks pani ta pakile kleepsu peal ning teatas rõõmsameelselt, et kell 4 tuleb kuller järgi ja ärgu ma üldse muretsegu, pakk jõuab juba homme sihtkohta! Tal oli nii soe ja armas, et ma peaaegu oleks teda kallistama kukkunud…kuidagi viimasel hetkel lõin põnnama ja tänasin nii kuidas oskasin. Sõnadega.

Teine vahva lugu on pärit samuti Kristiine keskusest. Täpsemalt Prisma lihaleti juurest. Mulle jäi silma väike kogus lahtist sinki, mis läbipaistva klaasi tagant teiste täis kuhjatud karpide vahelt hästi välja paistis. Ma siis mõtlesin, et kui nii tühi, siis kindlasti väga populaarne ja nõnda ma palusin endale kõik kaasa pakkida. Mind teenindas üks vahva meesterahvas, kes selle peale mulle otsa vaatas ja küsis, et kas tõesti KÕIK ja osutas samal ajal kahele karbile. Ühele, mida ma alguses märganud olin ja teisele, mis oli sinki täis kuhjatud. Kui ma sain aru, et ma olin just palunud paarisaja grammi asemel endale mitu kilo sinki, siis ma hakkasin seal kõva häälega naerma ning ütlesin, et ma ei pannud teist karpi tähelegi ning pidasin silmas ikkagi seda tühjemat karpi. Selle peale küsis teenindaja rõõmsameelselt, et kas ma ikka kindlalt ainult nii vähe soovin ja mina jälle veel rõõmsamalt vastu, et esialgne kogus oleks ilmselgelt minu jaoks liiga suur kogus ning ma ei suudaks seda iial ära süüa. Kui ta mulle siis lõpuks selle singi ära pakkis ja mulle seda ulatama hakkas, siis ta mainis, et minusuguseid on lausa lust teenindada ning ma vastasin, et tema teenindus oli niivõrd meeldib, et ma saadan kõik oma sõbrad ja tuttavad tema juurde liha ostma. Nii et sõbrad! Kui teil liha on vaja, siis Prismast saab seda koos väga hea teenindusega! 🙂

Kolmas tore lugu oli Rabeni postikulleriga, kes tõi meile siia ühe suure kasti. Mina pakki küll vastu ei võtnud, kuid me istusime Maiga samal ajal elutoas, kui ta siin oli. Tema rõõmus hääl kajas üle kogu korteri, kui ta küsis allkirju ning veendus, et need ikka õigesse kohta saaks, et ta jälle sekretäri käest pragada ei saaks, sest eelmine kord nad ei olnud päris õige koha peal. Ja ikka viisakas ja siiras “tere” ja “aitäh” ja “ilusat päeva”. Ma ei oskagi seda päris sõnadesse panna, aga ta oli kuidagi nii rõõmsameelse ja reipa häälega, et endal läks tuju ka kuidagi 100 korda paremaks 🙂

Kuna teie viimati väga hea klienditeenindusega kokku puutusite?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga